Home                       

Caressa Dierenziekenhuizen

Doelstelling

Caressa Dierenziekenhuizen is succesvol met meerdere vestigingen verspreid over het land. Toch liep vestiging Amersfoort achter in omzet én is er forse concurrentie. Aan ons de taak om 35% meer afspraken en significant meer website bezoekers te realiseren.

Aanpak

Opvallende en sympathieke propositie waarbij we zorg wel heel aantrekkelijk brengen. Zo aantrekkelijk zelfs dat ‘mensen’ deze zorg héél graag zouden ontvangen. Maar ja, deze zorg… is alleen voor dieren!

We richtten ons op lokale social media, huis-aan-huis folders, outdoor en guerrillamarketing.

Resultaat

De gewenste doelstellingen werden ruimschoots behaald: 65% meer afspraken en 230% meer websitetraffic.

“ZEAL hielp ons met de creatieve kant van de herpositionering van kerkgenootschap naar een organisatie voor religieushumanistische zingeving. Zij verdiepte zich heel goed in de zingevingsmaterie en kwam met een frisse nieuwe huisstijl en aansprekende campagnevoorstellen. Het begin van een lange samenwerking met plezierig persoonlijk contact en korte lijnen.”

– Caressa Dierenziekenhuizen

Vorige case                     Home                     Volgende case