iederal
Doelstelling
iederal is anders. iederal is een plek voor verbinding en verdieping; waar je anderen kunt ontmoeten en je eigen waarden en handelen onder de loep kunt nemen. Overal in het land worden (online) ontmoetingen en events georganiseerd, met de streefgedachte om de wereld uit te rusten met meer compassie, solidariteit en duurzaamheid. De uitdaging: ontwikkel de iederal visuele merkidentiteit (huisstijl en beeldtaal) en branding. Zet dit nieuwe merk vervolgens sterk in de markt.
Aanpak
Door iederal te profileren als ‘Een programma van ontmoetingen voor zingeving en levenskunst’ wordt ingespeeld op de almaar groeiende behoefte om bewuster te leven. Om de doelgroep optimaal te bereiken wordt crossmediaal campagne gevoerd: outdoor abri’s en stadsposters, landelijke radio-spots, owned social media-kanalen, google display ads en het uitgeven van een eigen magazine.
Resultaat
Steeds meer bekende, inspirerende landgenoten sluiten zich aan bij de events die onder de iederal-vlag worden georganiseerd, zoals journalist Sinan Can en schrijfster Elke Wiss. De workshops, lezingen en wandelingen zijn steeds vaker volgeboekt. Inmiddels is er een complete afdeling marketingcommunicatie en eventcoördinatie bij iederal actief. En de verbreding zet door, zo hebben we een boek mogen ontwikkelen dat uniek is in zijn soort.
“Een bureau dat zich verdiept in onze thematiek, doorvraagt, betrokken is en investeert in de persoonlijke relatie. Zo kennen wij ZEAL, die voor iederal de huisstijl heeft ontwikkeld en met aansprekende copy, concepten en creaties komt.”
– Iederal