Home                       

KOM

Doelstelling

Stel je voor. Twee studenten bedrijfskunde besluiten in coronatijd een soepwinkel te beginnen. Ze hebben het plan, de naam en een URL. Maar wat is er allemaal nog meer nodig? En hoe?

Aanpak

We ontwikkelden een positionering en branding voor deze gezonde fastfood zaak; deze vloeibare groentewinkel. Want je bent druk, onderweg en hebt even geen tijd of zin om uitgebreid te koken. Dan is er KOM! jouw soep.

Social-media, productfotografie, website, instore-communicatie en mailings brachten deze verse boodschap over.

Resultaat

De 2e vestiging is alweer geruime tijd open en de plannen om nog 2 vestigingen te openen worden concreter.

” ZEAL staat voor creativiteit, zowel inhoudelijk als de manier van werken, ze zijn altijd bereid om mee te denken. Ze helpen ons bij KOM om onze merkwaarden te bewaken en te versterken, met zowel gevraagd als ongevraagd advies, zonder ZEAL waren we niet zo snel gegroeid als we nu doen. Een fijne en betrouwbare partner die alle kennis bezit die we nodig hebben, ik zou ze aan elke ondernemer aanraden. “

– KOM

Vorige case                     Home                     Volgende case